joi, 25 octombrie 2007

Aikido si Fulgerul Blogular

Toata lumea face bloguri…
Uite ca in final m-a lovit si pe mine “Fulgerul Blogular”, si am decis ca mi-ar placea si mi-ar fi util sa am si eu propriul blog.
Si cum subiectul despre care mi-as dori cel mai mult sa scriu este Aikido, iata-ne aici.

Exista bloguri despre Aikido ?
Da, sint multe, am gasit citeva interesante, si continui sa caut si sa le triez.
Nu am gasit inca bloguri *romanesti* despre Aikido, sau bloguri despre Aikido scrise de romani, indiferent in ce limba.
Daca stiti vreunul, dati-mi de veste.

Sint curios cit de des voi reusi sa scriu. Asta tine atit de factori externi (ce alte probleme am de rezolvat), cit si de factori interni (capacitatea mea de concentrare, vointa, eficienta in managementul timpului).
Cu alte cuvinte, e un bun exercitiu de auto-organizare si de comunicare.

Asadar, stati pe aproape !

Niciun comentariu: