miercuri, 5 decembrie 2007

Stagiu cu Fujita sensei la Cluj

Zilele trecute a avut loc la Cluj stagiul traditional de iarna de Aikido al FRAA, stagiu condus de shihan Masatake Fujita.
Deoarece a avut loc in orasul meu de resedinta, mi-a fost mai usor sa particip, de obicei mergind la antrenamente direct de la serviciu, si apoi reintorcindu-ma tot acolo.
Adevarul este ca de cind s-au nascut copiii, nu am prea fost plecat la stagii in alte localitati, deoarece juniorii sint inca prea mici ca sa fie usor de ingrijit de o singura persoana.

La primul antrenament din prima zi de stagiu, am fost Uke pentru Fujita sensei.
Mi-a placut foarte mult, dar a fost un lucru destul de solicitant. (In special s-a resimtit spatele meu greu incercat de-a lungul timpului...)
Am constatat nemijlocit ca sensei se tine foarte bine la cei 70 de ani.
Tehnica sa este precisa si foarte energica, iar deplasarile sint economice si eficiente, “pe metru patrat”, adica pasi putini, pe suprafata foarte mica.

La stagiu au participat circa 100 de aikidoka din Romania, Moldova si Serbia.
In doua seri consecutive, Fujita sensei a sustinut prelegeri foarte instructive, presarate cu multe raspunsuri la intrebarile auditoriului.

Felicitari colegului meu Marius pentru examenul de Shodan foarte reusit !

Urmatorul stagiu in Romania al lui Fujita sensei: in iulie 2008, probabil la Arad.

Niciun comentariu: